Advertisement

๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡ท Mijn neuscorrectie consult in Tehran ❁ Vlog #31 | Kamelia Tajabadi

๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡ท Mijn neuscorrectie consult in Tehran ❁ Vlog #31 | Kamelia Tajabadi Salam lieve volgers. Het heeft even geduurd wegens mijn herstel, maar hier is dan eindelijk de eerste Iran vlog!

IN DEZE VLOG

▪︎Ga ik eindelijk op consult bij een gerenommeerde plastisch chirurg en KNO-arts: Dr. Hamidreza Noori
▪︎Om vervolgens op bezoek te gaan in Teheran bij mijn nicht Maryam, haar man Alireza en hun schattige zoontje Arash
▪︎Eet ik heerlijke Iraanse sandwiches, patat en pizza
▪︎Zie ik hoe een Tekkiyeh er van binnen uitziet en hoe de nazri's (aalmoezen) worden bereid
▪︎Ervaar ik voor het eerst een rouwparade ter ere van Imam Hoseyn (dasteh) voor een groep rouwende Sjiitische moslims (heyat)
▪︎Rijd ik door de straten van Teheran. Waarom wordt het eigenlijk als 'Teheran' geschreven? Wij noemen het gewoon 'Tehran'. Anyway, ik mis deze geweldige stad nu al en volgend jaar wil ik heel graag terug!

MEER INFO

Zoals beloofd, meer uitleg over de heilige Islamitische maand Moharram:


Hierbij ook nog een interessant, recent (Engels) artikel uit de Tehran Times:

OEPS, FOUTJE

• Uiteindelijk kreeg ik te horen dat mijn neusoperatie op dinsdag 17 september zou plaatsvinden; een dag later als gepland. In mijn ervaringsvideo, die ik nog zal maken, zal ik hier meer uitleg over geven.
• Tanafos (ademhaling) hoort te eindigen op een S; niet een Z (ุชู†ูุณ).
• 'Zelkastijding' hoort natuurlijk zelfkastijding te zijn. Google maar wat het is. Best interessant.
• Dat prachtig, enorm object dat wordt gedragen door een sterke man wordt zowel een 'nakhl' (palmboom) als 'alam' genoemd. De meningen over de juiste benaming zijn nogal verdeeld.

OVER MIJ

Mijn naam is Kamelia Tajabadi, 29 jaar en geboren in Teheran, Iran. Ik ben afgestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen en momenteel werkzaam als copywriter.

In mijn video's deel ik mijn alledaagse leven. Ben je nieuw op mijn kanaal? Klik dan mijn diverse afspeellijsten aan om alle vlogs en video's in te halen. Vergeet je daarnaast niet te abonneren en op het belletje te drukken om op de hoogte te blijven van mijn nieuwste video's. Veel plezier met kijken!

ABONNEREN

♡ Klik op de volgende link om je direct te abonneren:

SOCIAL MEDIA

♡ Instagram:
♡ Snapchat:
♡ Facebook:
♡ Twitter:

SAMENWERKEN

♡ E-mailadres: contact@kameliatajabadi.com

VLOGS 1-200



FAQ

♡ Hoe oud ben je?
Ik ben geboren in 1990, dus reken maar uit ;-).

♡ Wat is je afkomst?
Iraans - geboren in Teheran, Iran.

♡ Wat heb je gestudeerd?
(Bachelor) Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Rijksuniversiteit Groningen.

♡ Wat doe je voor werk?
Ik ben SEO Copywriter voor een software ontwikkeling bedrijf in Amsterdam. Ik schrijf en redigeer voornamelijk teksten voor de website van Samsung Nederland.

♡ Ben je moslim/gelovig?
Op mijn kanaal laat ik me niet uit over religieuze en politieke topics. Dit zijn voor mij privรฉkwesties.

SOCIAL CODE

Deze video bevat geen betaalde samenwerking of gekregen producten. Deze vermelding is onderdeel van de Social Code: YouTube. Voor meer informatie over deze richtlijnen, ga naar

kamelia,kamelia tajabadi,vlog,kamelia vlog,tajabadi vlog,iraans,iraanse youtuber,iraanse vlog,hamidreza noori,dr noori,dr hamidreza noori,Tehran,Tehran vlog,dr noori iran,Teheran,iraanse neuschirurg,neuschirurgie iran,rhinoplasty iran,rhinoplastiek iran,rhinoplasty,nosejob vlog,iran nosejob,ashura,tasua,ashura tasua,asjoera,moharram,muharram,iran,iran vlog,persian vlog,dr nouri,hamidreza nouri,consult,neuscorrectie,heyat,dasteh,nazri,

Post a Comment

0 Comments