Advertisement

COKOLWIEK ULEPISZ JA CI TO DAM!!

COKOLWIEK ULEPISZ JA CI TO DAM!! Masz TYLKO chwilę na ULEPIENIE RZECZY, którą mogę Ci dać lub KUPIĆ! Może być to cokolwiek, ale jeżeli nie zdążysz jej ulepić... wtedy NIE DOSTANIESZ NIC!
_______________________________________________
ZOBACZ TEŻ NASZE PODOBNE FILMY!
► KTO DŁUŻEJ BĘDZIE JADŁ JEDZENIE NA SWOJĄ LITERĘ WYGRYWA!


► KUPUJE JEJ WSZYSTKO W KOLEJNOŚCI ALFABETYCZNEJ!!


► WSKOCZ vs USIĄDŹ vs POŁÓŻ SIĘ W BASENIE CHALLENGE!


► KTO LEPIEJ NARYSUJE RZECZ WYGRYWA JĄ!


► MAŁY vs ŚREDNI vs DUŻY TALERZ CHALLENGE!


JEMY TYLKO JEDZENIE JEDNEGO KRAJU PRZEZ 24H!


► KTO ZGADNIE NAZWĘ DAMSKICH PRODUKTÓW WYGRYWA 1000 ZŁ


► TYLKO JEDZENIE NA LITERĘ SWOJEGO IMIENIA PRZEZ 24H!

______________________________________________
Heeeej! Przed nami wyzwanie, które polega na tym, że COKOLWIEK ulepisz z plasteliny, ja to kupię lub dam! Może być to naprawdę WSZYSTKO! Dla przykładu, jeżeli Wika ulepi kwiatka, ja dam jej kwiatka! Jeżeli ja ulepię koszulkę, moja dziewczyna kupuje mi koszulkę! Jest tylko w tym wszystkim JEDEN WARUNEK! Na ulepienie masz tylko trzy minuty, więc jeżeli nie zdążysz - nie dostaniesz NIC! Obejrzyj film do końca, a dowiesz się co dostaliśmy i kupiliśmy!
_______________________________________________
► Top 5 popularnych filmów tego MIESIĄCA! (cała playlista):
_______________________________________________
Codzienne zdjęcia i filmiki z mojego życia
Instagram → @vnarf
Instagram → @carmelove99
TikTok → @vnarf
TikTok → @carmelove99
_______________________________________________
Kontakt w ramach współpracy → vnarf@gethero.pl

vnarf,narf,cokolwiek ulepisz ja ci to dam,cokolwiek ulepisz,ja ci to dam,cokolwiek ulepisz ja ci to kupie,cokolwiek,cokolwiek narysujesz,cokolwiek robisz,cokolwiek narysujesz ja to kupie,ja to kupię,challenge,wyzwanie,pl,polska,po polsku,rozrywka,zabawne,dam wszystko,tylko,kupuje jej wszystko w kolejności alfabetycznej,kupuje wszystko,robię zakupy w kolejności alfabetycznej,kupię ci wszystko,zakupy challenge,cokolwiek robisz wskocz do basenu,ja to zrobię,

Post a Comment

0 Comments